Prijavite se na newsletter

Emmezeta klub

Lista želja

Košarica

O nama

Do 2011. godine Emmezeta je bila u vlasništvu francuske korporacije PPR koja posluje u mnogim zemljama širom svijeta, a posebno je poznata po brandovima kao što su GUCCI, YSL, PUMA. U sklopu PPR-a djeluje i CONFORAMA koja je ujedno drugi najveći maloprodajni lanac trgovina namještaja i artikala za uređenje doma na svijetu, a čiji je sastavni dio i Emmezeta. Emmezeta zajedno s Conforamom 2011 prelazi u vlasništo Grupe Steinhoff International: To je izuzetna pogodnost za našu tvrtku, kako za njezine zaposlenike tako i za kupce, budući da kao grupacija imamo velike ambicije na području specijalizirane distribucije proizvoda za opremanje kuće i doma na tržištu Europe.

Zahvaljujući ovom spajanju Emmezeta će nastaviti ostvarivati ciljeve svojih korporativnih projekata, ubrzati vlastiti razvoj i postaviti se kao europski lider u području opremanja kuće i doma.

Niske cijene svaki dan

Emmezeta je specifičan maloprodajni lanac trgovina u svijetu poznat kao "Discount Department Store". Revolucionarna i konkurentna formula Emmezete može se izraziti ovako: velika i atraktivna ponuda uz iznimnu povoljnost.

Osnovna odlika Emmezete je širina asortimana koji se sastoji od namještaja, dekoracije i predmeta za uređenje doma, elektronike i bijele tehnike te odjevnih predmeta.

Osim širinom asortimana, Emmezetu odlikuje i odlična kombinacija modernog dizajna i kvalitete po Niskim Cijenama Svaki Dan što je i službeni slogan kompanije od 2008.

Cjelokupni asortiman koji se može naći u ponudi Emmezete prolazi stroga testiranja kvalitete. Kvaliteta i sigurnost proizvoda je temelj na kojem se gradi dugoročan odnos s kupcima. Emmezeta kao i matični koncern posluju po posebnom etičkom kodeksu koji osim ostalih elemenata propisuje i standarde nabave roba u smislu isključenosti dječjeg rada i sličnih devijantnih pojava, koje se pojavljuju u nekim zemljama kao baza proizvodnje zbog niske cijene rada.

Djelatnici

Posebno smo ponosni na činjenicu da, iako djelujemo u sklopu međunarodne korporacije Emmezetu u Hrvatskoj vode i razvijaju isključivo domaći kadrovi. Osim razvoja managementa kontinuirano radimo na usavršavanju djelatnika na svim funkcijama i razinama poslovanja jer smo uvjereni da je ljudski potencijal u današnjim uvjetima konkurentnosti ključni faktor uspjeha. S ciljem pružanja visoke razine usluge tijekom 2010 oformljen je i novi i do tada nepostojeći odjel u našoj strukturi: Pozivni centar, koji kako znanjem djelatnika, tako i suvremenom tehničkom opremljenošću kupcima može pružiti sve potrebne informacije u izuzetno kratkom roku. U segmentu odnosa prema klijentu naša osnovna deviza poslovanja je jednostavna i glasi "Kupac je kralj". Izrazito se trudimo da se svi naši djelatnici, bez obzira na funkcije koje izvršavaju, svakodnevno vode tom osnovnom odrednicom odnosa prema kupcu i da ta naša deviza ne bude samo mrtvo slovo korporativne strategije, nego način života i rada.