Jamstva i servisi

Koliko traju jamstva na proizvode?

Hrvatski zakoni propisuju trajanje jamstva od minimalno godinu dana, te mi u Emmezeti to svakako poštujemo. U dogovoru s pojedinim dobavljačima rokovi od godinu dana se produžuju pa neki proizvodi koje možete kupiti u našim dućanima imaju jamstvo do čak 5 godina. Budući da proizvoda koje prati jamstvo ima nebrojeno, prilikom kupovine prodavač će Vas uvijek informirati o roku koji vrijedi za pojedinačni proizvod, isto tako sva dokumentacija koja prati proizvod sadrži ovaj bitan podatak – stoga čuvajte jamstvene listove.

Što mi je činiti da jamstvo na kupljeni proizvod bude pravovaljano?

Jamstvo je potrebno potvrditi. To u konkretnom slučaju znači da ćemo Vam nakon kupnje jamstveni list ovjeriti žigom prodajnog mjesta i upisati datum kupovine od kojeg počinje teći jamstveni rok. Da bi jamstvo bilo pravovaljano potrebno je uz jamstveni list priložiti i račun o kupovini.

Proizvod treba servis. Da li da ga nosim Emmezeti ili direktno serviseru?

Proizvod možete dostaviti direktno serviseru ili Emmezeti. Vrijeme potrebno za servis biti će uvelike skraćeno ako proizvod dostavite direktno serviseru. Ovlaštenog servisera za svoj proizvod možete lako naći putem ovog alata.

Gdje se nalaze servisi?

Uvjet da se određena roba nađe na policama Emmezete je da dobavljač koji nam ju isporučuje ima razgranatu mrežu servisa u Hrvatskoj. Kao trgovac nažalost ne možemo garantirati prisutnost servisa u svakom gradskom kvartu, ali hrvatski zakoni i u ovom slučaju štite potrošače te propisuju da u jamstvo ulaze i poštanski troškovi koje bi kupac mogao imati zbog prostorne udaljenosti samog servisa.

Najbliži serviser i najbliži Emmezetin dućan su prilično udaljeni od mene a proizvod treba servis?

Proizvod možete poslati poštom na adresu servisera. Ako je proizvod u jamstvenom roku poštanske troškove snosi dobavljač, tj. serviser.