Opći uvjeti korištenja Emmezeta klub kartice

Izdavanje

Izdavatelj Emmezeta klub kartice je Fliba d.o.o. Kartica je vlasništvo izdavatelja. Kartica se korisniku izdaje besplatno, preuzima se na prodajnom mjestu te se aktivira prvom kupovinom. Kupcima koji obavljaju kupnju preko web shopa kartica se nakon obrađenog zahtjeva šalje na kućnu adresu. Korisnikom kartice može postati svaka punoljetna osoba koja ispuni pristupnicu na prodajnim mjestima Emmezete ili na internetskim stranicama www.emmezeta.hr i pritom stavi na raspolaganje obavezne podatke navedene u pristupnici za Emmezeta klub. Kartica se izdaje na neodređeno vrijeme i vrijedi do opoziva. Emmezeta klub kartica glasi na donositelja te se broj s kartice naknadno veže uz podatke s pristupnice. Ako nakon ispunjenja pristupnice donositelj promijeni osobne podatke dužan je o tome obavijestiti izdavatelja pisanim putem na klub@emmezeta.hr, ispunjavanjem obrasca za promjenu podataka u prodajnom centru ili ih osobno promijenti na internetskim stranicama www.emmezeta.hr. Preuzimanjem kartice korisnik prihvaća ove Opće uvjete poslovanja.

Pogodnosti koje pruža kartica

Klub kartica korisniku omogućava pogodnosti koje pruža Emmezeta Klub program. Pod pogodnostima koje Klub kartica omogućava podrazumijeva se:

  1. Svakog mjeseca, članovi Emmezeta Kluba imaju popuste na određene kategorije i/ili izbor proizvoda koji su vidljivi u prodajnim centrima i na www.emmezeta.hr/akcijska-ponuda
  2. Od 5% do 10% dodatnog popusta može se ostvariti na 1 proizvod ili cjelokupnu kupnju, ovisno o broju prikupljenih bodova. Popust po broju prikupljenih bodova može se koristiti i ako je proizvod na nekoj od drugih akcija (redovna akcija, klub akcija), na način da se prvo obračuna popust po akciji, pa onda popust po broju prikupljenih bodova.

Pojedinosti o aktualnim pogodnostima dostupne su na internetskim stranicama www.emmezeta.hr, tiskanim promotivnim materijalima i na prodajnim mjestima.

Kartica služi za prikupljanje bodova te se aktivira prvom kupnjom u dućanu. U web shopu kartica se može zatražiti isključivo ako je kupac registriran tj. ima otvoren korisnički profil. Karticu može zatražiti prije ili nakon narudžbe te se ista po obrađenom zahtjevu šalje poštom na adresu kupca.

Prikupljanje i potrošnja klub bodova

Povezivanje kartice s korisničkim profilom neophodno je za daljnje sakupljanje bodova kupnjom u web shopu, a za kupnje u dućanu je fakultativno i služi isključivo za praćenje bodovnog stanja. Prikupljanje i korištenje bodova moguće je u prodajnim centrima i u web shopu. U prodajnom centru, Klub karticu je potrebno fizički priložiti na blagajni. U slučaju web shop kupovine, potrebno je Klub karticu povezati s registriranim profilom prije kreiranja web shop narudžbe. Bodove je moguće prikupljati i bez fizičkog posjedovanja kartice u prodajnom centru uz pomoć Token koda. Da bi kupci mogli zatražiti token kod, potrebno je imati otvoren profil na www.emmezeta.hr te na njemu povezanu klub karticu. Token kod vrijedi 20h i potrebno ga je umjesto fizičke kartice pokazati na blagajni prilikom plaćanja.

Bodovi ne mogu biti zamijenjeni za gotovinu. Klub karticu je potrebno predočiti prije zaključenja računa na blagajni na prodajnim mjestima izdavatelja. Naknadni unos bodova nije moguć. Prilikom plaćanja gotovinom i poklon karticom, za svakih potrošenih 100,00 kn po jednom računu, korisnik ostvaruje pravo na 2 boda. Plaćanje istog iznosa karticama donosi 1 bod. Prikupljeni bodovi se zbrajaju, vidljivi su na slipu računa i na www.emmezeta.hr unutar korisničkog profila. Plaćanjem Emmezeta poklon karticom moguće je iskorištavati i prikupljati bodove. Kod kupnje poklon kartice bodove nije moguće koristiti niti prikupljati.

Prilikom kupnje u dućanu i web shopu novi bodovi dodjeljuju se i iskoristivi su dan nakon isporuke robe. Bodovi se na klub karticu dodjeljuju kroz 24 sata od trenutka preuzimanja proizvoda. Emmezeta klub bodovi prestaju vrijediti po isteku dvije godine od dana kada su prikupljeni te će najkasnije sa zadnjim datumom u tom mjesecu svi bodovi stariji od dvije godine biti izbrisani s kartice.

Prikupljene bodove korisnik može zamijeniti za aktualne pogodnosti predviđene u Emmezeta Klub programu. Pogodnosti Emmezeta Klub programa dobivene bodovima se međusobno ne zbrajaju. Popusti ostvareni pogodnostima na temelju Emmezeta Klub programa se zbrajaju s ostalim akcijama i popustima. Cijena dostave i/ili montaže ne ulazi u obračun bodova.

Zaštita osobnih podataka

Svrha prikupljanja, obrade i prosljeđivanja osobnih podataka korisnika je isključivo omogućavanje pogodnosti koje korisniku pruža Emmezeta Klub program te u marketinške svrhe za slanje informacija o prikupljenim bodovima i pogodnostima koje za članove kluba omogućava Emmezeta Klub. Korisnik kartice prihvaća da ga Emmezeta obavještava o promotivnim aktivnostima i pogodnostima za članove za vrijeme važenja kartice. Osobni podaci korisnika prikupljaju se, obrađuju i koriste u skladu sa Zakonom o zaštiti osobnih podataka te se ne razmjenjuju s drugim korisnicima. Korisnik ima pravo u svakom trenutku odustati od dane privole i zatražiti prestanak daljnje obrade njegovih podataka pisanim opozivom svoje izjave o suglasnosti na klub@emmezeta.hr i vraćanjem kartice izdavatelju. U tom slučaju prestaje biti korisnikom kartice i ne može više koristiti predviđene pogodnosti.

Izmjene Općih uvjeta poslovanja

Izdavatelj zadržava pravo da u bilo kojem trenutku i bez prethodne najave ukine pojedinačnu Klub karticu, povuče kartice iz opticaja te da promijeni ili u potpunosti ukine elemente Emmezeta Klub programa ili cijeli program bez prethodne najave. Sve izmjene i dopune Općih uvjeta poslovanja izdavatelj će objaviti na internetskim stranicama www.emmezeta.hr. Izmjene stupaju na snagu protekom roka od 14 dana od dana objave, a smatraju se prihvaćenima ako korisnik u tom roku ne vrati karticu izdavatelju niti pisanim putem otkaže korištenje Klub kartice. Svi bodovi pogodnosti u tom slučaju također se moraju iskoristiti u roku od 14 dana, nakon čega prestaju vrijediti.

Završne odredbe

Korisnik ima pravo u svako doba pisanim putem otkazati korištenje Klub kartice, uz povrat kartice. Otkaz vrijedi od trenutka kada izdavatelj primi obavijest o otkazu i vraćenu karticu. Popunjavanjem pristupnice korisnik pod materijalnom i kaznenom odgovornošću izjavljuje da neće zloupotrebljavati karticu Emmezeta Kluba, status člana i mehanizam skupljanja i iskorištavanja nagradnih bodova. U slučaju gubitka ili krađe kartice korisnik je obavezan nestanak kartice prijaviti pisanim putem na e-mail: klub@emmezeta.hr ili na adresu Fliba d.o.o. Svilajska 36, 31000 Osijek s naznakom „Za Emmezeta Klub”. Popunjavanjem Pristupnice korisnik bezuvjetno prihvaća Opće uvjete poslovanja.

Zamjenska kartica

Nakon primitka obavijesti o ukradenoj/nestaloj kartici Izdavatelj će provjeriti bodovno stanje te blokirati prijavljenu karticu. Prijava krađe/gubitka klub kartice vrši pisanim putem na klub@emmezeta.hr ili osobno u prodajnom centru. U slučaju prijave krađe/gubitka u prodajnom centru, korisniku se nova klub kartica uručuje na licu mjesta te se eventualni bodovi prebacuju na novu klub karticu kroz 7 radnih dana. Ako se gubitak/krađa prijave pisanim putem, po obradi zahtjeva korisniku se e-mailom šalje pisana obavijest te se nova Klub kartica šalje poštom na adresu korisnika. Ukoliko je kartica zlorabljena i bodovi iskorišteni prije primitka pisane obavijesti, Izdavatelj ne odgovara za izgubljene bodove i oni se ne mogu vratiti korisniku.